Marija Dambrauskaitė August 8, 2024

Sužinokite kaip pagerinti klientų išlaikymą

EXOCLASS
Augimas

Sėkmingas būrelio valdymas – tai visų resursų ir pastangų reikalaujantis procesas. Norint tai pasiekti, reikia puikiai suderinti daugybę veiksmų – nuo registracijų valdymo ir mokėjimų apdorojimo iki tėvų informavimo apie jų vaikų pasiekimus.

Tačiau viena iš pagrindinių problemų, su kuria susiduria būrelių savininkai – tai efektyvios komunikacijos trūkumas. Be tinkamos sistemos, koordinuoti įvairius komunikacijos kanalus, susijusius su naujienomis, sąskaitomis ir lankomumu, gali tapti nesibaigiančiu ir klaidų kupinu procesu.

Būrelių gebėjimas pagerinti klientų patirtį kiekviename jų kelionės etape atspindi ne tik būrelio dėmesingumą ir operatyvumą, bet tai tampa ir esminiu veiksniu, formuojančiu bendrą klientų patirtį bei skatinančiu ilgalaikį lojalumą.

Kaip EXOCLASS prisideda prie klientų išlaikymo?

Kiekvienas per Exoclass užsiregistravęs klientas iškarto susikuria ir asmeninę paskyrą. O ši paskyra centralizuoja komunikaciją ir informaciją, kad padėtų spręsti šias problemas:

Informacija. Savo paskyroje, klientai gali lengvai peržiūrėti pamokų detales bei pasirašytas sutartis.

Finansai. Kliento paskyra bei mokėjimo pranešimai suteikia išsamią informaciją apie laukiančias ir sumokėtas sąskaitas, leidžiant greitai ir saugiai atlikti mokėjimus. 

Lankomumas: Savo paskyroje, klientai gali sekti visų registruotų užsiėmimų lankomumo istoriją.

Naujienos. Automatizuoti el. laiškai užtikrina, kad klientai nuolat gautų informaciją apie užsakymus, mokėjimus, pamokų detales ir kitus svarbius klausimus.

EXOCLASS privalumai

Patobulinta komunikacija. Visą informaciją turėdami po ranka, klientai gali sekti jūsų būrelio pulsą.

Padidintas efektyvumas. Automatizuojant rutininius administracinius darbus, tokius kaip komunikacija ir sąskaitų išrašymas, jūsų būrelis gali skirti daugiau laiko ir išteklių kokybės gerinimui bei organizacijos plėtrai.

Pradėti naudotis Exoclass nieko nekainuoja

Pirmasis mėnesis su Exoclass – nemokamas. Tai reiškia, kad pirmąją sąskaitą už sistemą gausite tik praėjus pirmam naudojimosi mėnesiui, leidžiant jums augti savu tempu be pradinių išlaidų.

1 žingsnis. Rezervuokite laiką demonstraciniam skambučiui ir sužinokite, kaip sistema gali pagerinti jūsų būrelio valdymą.

2 žingsnis. Išbandykite sistemą su asmenine paskyra, pritaikyta jūsų būrelio poreikiams.

3 žingsnis. Pradėkite naudoti Exoclass ir mokėkite tik po pirmojo mėnesio.

Susiduriate su klientų pritraukimo bei išlaikymo iššūkiais? Patikėkite administracinius darbus EXOCLASS ir pasitikite nepriekaištingą klientų aptarnavimą bei paprastesnį informacijos valdymą.

Autorius

Marija Dambrauskaitė
Marija Dambrauskaitė
Marija Dambrauskaitė

Prisijunkite prie mūsų išskirtinio naujienlaiškio, skirto švietimo verslo savininkams

Patvirtintos rinkodaros strategijos
Efektyvumo patarimai
Įkvepiančios atvejų analizės
Papildomi ištekliai
Viskas nemokamai
Patvirtintos rinkodaros strategijos
Papildomi ištekliai