Indrė Kupčinskaitė-Mikulė 20 kovo, 2024

Exoclass naudojimosi gidas: Nuolaidos kodų kūrimas

EXOCLASS
Funkcionalumai
Gidai

Exoclass ir toliau plečia funkcionalumų gretas! Šį kartą pristatome nuolaidos kodų kūrimo funkcionalumą, kuris leidžia taikyti specialias nuolaidas naujai besiregistruojantiems klientams. Šiame gide apžvelgsime kaip sukurti pirmąjį nuolaidos kodą.

Nuo ko pradėti?

Po to, kai jūsų paskyroje įjungiamas nuolaidos kodų funkcionalumas, kairiame vertikaliame meniu pastebėsite naują skiltį „Nuolaidos“. Šioje skiltyje visai netrukus rasite visų savo sukurtų nuolaidos kodų sąrašą.

Norėdami pradėti, spauskite mygtuką „Sukurti nuolaidą“.

Paspaudus šį mygtuką, ekrane pasirodys nuolaidos kodo kūrimo langas, kuriame turėsite užpildyti skirtingus laukelius.

Privalomi laukeliai

  1. Nuolaidos kodas. Tai turėtų būti originalus, nesikartojantis kodas, kurį, registruodamiesi, naudos jūsų klientai. Kodą galima išreikšti naudojant skaičius ir raides.
  2. Aprašymas. Tai bus aprašymas, kurį matysite tik jūs. Rekomenduojame aprašymą sukurti taip, kad perskaičius, iškart žinotumėte kokiam tikslui buvo kurtas nuolaidos kodas.
  3. Nuolaidos tipas. Galite pasirinkti „Fiksuotą“ arba „Procentinį“ nuolaidos kodo tipą. Fiksuotas tipas naudojamas konkrečioms sumoms, o procentinis – procentinėms nuolaidoms.
  4. Suma. Tiek „Fiksuoto“, tiek „Procentinio“ tipo atveju, čia turėtumėte įvesti nuolaidos kodo dydį sveiku skaičiumi.
  5. Limitas nuolaidai. Įveskite skaičių, kiek kartų gali būti panaudotas šis nuolaidos kodas.
  6. Limitas klientui. Įveskite skaičių, kiek kartų tas pats klientas gali panaudoti šį nuolaidos kodą.
  7. Galioja nuo. Įveskite datą, nuo kada nuolaidos kodas pradeda galioti.
  8. Galioja iki. Įveskite datą, iki kada nuolaidos kodas turi galioti.

Papildomi laukeliai

  1. Grupės. Čia galite pasirinkti grupes, jei nuolaidos kodas turėtų būti taikomas tik konkrečioms grupėms. Kitu atveju laukelį palikite tuščią.
  2. Veiklos. Čia galite pasirinkti veiklas, jei nuolaidos kodas turėtų būti taikomas tik konkrečioms veikloms. Kitu atveju laukelį palikite tuščią.
  3. Lokacijos. Čia galite pasirinkti lokacijas, jei nuolaidos kodas turėtų būti taikomas tik konkrečioms lokacijoms. Kitu atveju laukelį palikite tuščią.
  4. Savaitės dienos. Čia galite pasirinkti savaitės dienas, jei nuolaidos kodas turėtų būti taikomas tik konkrečioms savaitės dienoms. Kitu atveju laukelį palikite tuščią.

Nuolaidos kodų taikymas su kitomis nuolaidomis

Paskutiniame nuolaidos kodo kūrimo žingsnyje, rasite 2 laukelius, kuriuos galima pažymėti varnele.

Pirmąjame laukelyje turėsite galimybę pažymėti ar nuolaida gali būti naudojama kartu su kitomis nuolaidomis.

Pažymėjus šį laukelį, nuolaida nebus taikoma su kitomis nuolaidomis. Jei kliento krepšelyje bus pritaikytas kitas nuolaidos kodas, šis nuolaidos kodas pritaikytas nebus.

Pasikartojantys nuolaidos kodai

Paskutiniame nuolaidos kodo kūrimo žingsnyje, antrąjame laukelyje, turėsite galimybę pažymėti ar suteikta nuolaida yra pasikartojanti. Šis nustatymas galimas tik procentinio tipo nuolaidos kodams.

Jei pažymėsite šį laukelį, nuolaida mokiniui bus taikoma ne tik registracijos metu, bet ir kas mėnesį, iki pat būrelio lankymo pabaigos. Jei nepažymėsite šio laukelio, nuolaida bus taikoma tik pirmam užsakymui.

Registruojant daugiau nei vieną mokinį su pasikartojančiu nuolaidos kodu, visiems mokiniams bus pritaikyta vienodo dydžio pasikartojanti nuolaida.

Nuolaidos kodai stovykloms su avansiniu mokėjimu

Jei nuolaidos kodą naudosite stovyklai, kuri turi avansinio mokėjimo intervalą, varnelės uždėjimas ant pasikartojančio nuolaidos kodo laukelio turės įtaką ne tik galutinei stovyklos sumai, bet ir avansui. Apžvelkime ką ši varnelė padarys skirtingais atvejais:

1. Jei nuolaidos kodas procentinis pasikartojantis, tuomet kuponas bus pritaikytas tiek avansui, tiek likusiai stovyklos sumai. Pavyzdys: stovyklos kaina 100 eurų, avansas 20 eur. Kuponas taiko 20% nuolaidą. Vadinasi registracijoje klientas sumokės 16 eurų. Likusi mokėtina suma bus 64 eur.

2. Kai naudojate procentinį nepasikartojantį nuolaidos kodą, jis taikomas tik avanso mokėjimui. Šiuo atveju likusi stovyklos suma nėra mažinama. Pavyzdys: Jei stovyklos kaina yra 100 eurų, avansas – 20 eurų, ir taikote 20% nuolaidą, tai pradinis mokėjimas bus 16 eurų. Likusi mokėtina suma bus 80 eurų, nes nuolaida buvo taikoma tik avansui. 4 eurų nuolaida pridedama į kliento balansą kreditu.

Atkreipiame dėmesį, kad stovykloms, kuriose taikomas avansinio mokėjimo intervalas, nėra galimybės taikyti fiksuotą pasikartojančią nuolaidą.

Nuolaidos kodai atveria naujas galimybes pritraukti ir išlaikyti klientus, taikant individualizuotas nuolaidų strategijas. Tai leidžia ne tik skatinti naujus klientus išbandyti jūsų pasiūlymus su mažesne pradine investicija, bet ir paskatinti esamus klientus dalyvauti daugiau veiklų. Tinkamai sukonfigūruoti nuolaidos kodai gali tapti efektyvia rinkodaros priemone, padedančia pasiekti tiek finansinius, tiek verslo augimo tikslus.

Atminkite, kad nuolaidos kodų valdymas reikalauja apgalvotos strategijos – nustatykite, kuriems klientams, kokiomis sąlygomis ir kokiu laikotarpiu jie bus taikomi, kad maksimaliai išnaudotumėte šios funkcijos teikiamas galimybes.

Indrė Kupčinskaitė-Mikulė
Head of Client Success
Indrė Kupčinskaitė-Mikulė
Head of Client Success