Exoclass gidas: Klientų finansų valdymas
Paskutiniame mūsų gide pristatėme grupių paskelbimo registracijos puslapyje procesą, kliento...
Exoclass ir toliau plečia funkcionalumų gretas! Šį kartą pristatome nuolaidos kodų kūrimo funkcionalumą, kuris leidžia taikyti specialias nuolaidas naujai besiregistruojantiems klientams. Šiame gide apžvelgsime kaip sukurti pirmąjį nuolaidos kodą.
Po to, kai jūsų paskyroje įjungiamas nuolaidos kodų funkcionalumas, kairiame vertikaliame meniu pastebėsite naują skiltį „Nuolaidos“. Šioje skiltyje visai netrukus rasite visų savo sukurtų nuolaidos kodų sąrašą.
Norėdami pradėti, spauskite mygtuką „Sukurti nuolaidą“.
Paspaudus šį mygtuką, ekrane pasirodys nuolaidos kodo kūrimo langas, kuriame turėsite užpildyti skirtingus laukelius.
Paskutiniame nuolaidos kodo kūrimo žingsnyje, rasite 2 laukelius, kuriuos galima pažymėti varnele.
Pirmąjame laukelyje turėsite galimybę pažymėti ar nuolaida gali būti naudojama kartu su kitomis nuolaidomis.
Pažymėjus šį laukelį, nuolaida nebus taikoma su kitomis nuolaidomis. Jei kliento krepšelyje bus pritaikytas kitas nuolaidos kodas, šis nuolaidos kodas pritaikytas nebus.
Paskutiniame nuolaidos kodo kūrimo žingsnyje, antrąjame laukelyje, turėsite galimybę pažymėti ar suteikta nuolaida yra pasikartojanti.
Jei pažymėsite šį laukelį, nuolaida mokiniui bus taikoma ne tik registracijos metu, bet ir kas mėnesį, iki pat būrelio lankymo pabaigos. Jei nepažymėsite šio laukelio, nuolaida bus taikoma tik pirmam užsakymui.
Registruojant daugiau nei vieną mokinį su pasikartojančiu nuolaidos kodu, visiems mokiniams bus pritaikyta vienodo dydžio pasikartojanti nuolaida.
Jei nuolaidos kodą naudosite stovyklai, kuri turi avansinio mokėjimo intervalą, varnelės uždėjimas ant pasikartojančio nuolaidos kodo laukelio turės įtaką ne tik galutinei stovyklos sumai, bet ir avansui. Apžvelkime ką ši varnelė padarys skirtingais atvejais:
1. Jei nuolaidos kodas procentinis pasikartojantis, tuomet kuponas bus pritaikytas tiek avansui, tiek likusiai stovyklos sumai. Pavyzdys: stovyklos kaina 100 eurų, avansas 20 eur. Kuponas taiko 20% nuolaidą. Vadinasi registracijoje klientas sumokės 16 eurų. Likusi mokėtina suma bus 64 eur.
2. Kai naudojate procentinį nepasikartojantį nuolaidos kodą, jis taikomas tik avanso mokėjimui. Šiuo atveju likusi stovyklos suma nėra mažinama. Pavyzdys: Jei stovyklos kaina yra 100 eurų, avansas – 20 eurų, ir taikote 20% nuolaidą, tai pradinis mokėjimas bus 16 eurų. Likusi mokėtina suma bus 80 eurų, nes nuolaida buvo taikoma tik avansui. 4 eurų nuolaida pridedama į kliento balansą kreditu.
Atkreipiame dėmesį, kad stovykloms, kuriose taikomas avansinio mokėjimo intervalas, nėra galimybės taikyti fiksuotą pasikartojančią nuolaidą.
Nuolaidos kodai atveria naujas galimybes pritraukti ir išlaikyti klientus, taikant individualizuotas nuolaidų strategijas. Tai leidžia ne tik skatinti naujus klientus išbandyti jūsų pasiūlymus su mažesne pradine investicija, bet ir paskatinti esamus klientus dalyvauti daugiau veiklų. Tinkamai sukonfigūruoti nuolaidos kodai gali tapti efektyvia rinkodaros priemone, padedančia pasiekti tiek finansinius, tiek verslo augimo tikslus.
Atminkite, kad nuolaidos kodų valdymas reikalauja apgalvotos strategijos – nustatykite, kuriems klientams, kokiomis sąlygomis ir kokiu laikotarpiu jie bus taikomi, kad maksimaliai išnaudotumėte šios funkcijos teikiamas galimybes.