Indrė Kupčinskaitė-Mikulė August 8, 2024

Sužinokite kaip vienas įrankis gali padėti užauginti savo organizaciją

EXOCLASS
Augimas

Būrelio plėtra apima daugiau nei naujų grupių ar abonementų pridėjimą. Tvirta augimo strategija suderina būrelio veiklą su jo vizija, maksimaliai padidindama edukacinį poveikį klientams ir užtikrindama ilgalaikę sėkmę.

Be to, būrelio plėtra nesiriboja ir naujų klientų priėmimu. Ji apima procesų, kurie skatina ir palaiko augimą, tobulinimą ir optimizavimą. Kai būrelio augimas pasiekia tam tikrą lygį, rankinis administravimas tampa nepakeliamas, sukeldamas neefektyvumą, klaidas ir galimus santykių su klientais sutrikimus.

Konkurencinėje aplinkoje teigiama klientų patirtis ir jos išlaikymas tampa vienais pagrindinių veiksnių, lemiančių būrelio sėkmę. O tam būtina sklandi komunikacija, efektyvus sąskaitų ir registracijos procesų valdymas bei lengvas informacijos prieinamumas. Šiuos aspektus gali užtikrinti Exoclass sistema.

Kliento sėkmės istorija

„Iki prisijungiant prie Exoclass, administracines užduotis valdėme rankiniu būdu. Tačiau, kadangi nuo prisijungimo paaugome dvigubai – šiai dienai būtų sunku įsivaizduoti kaip dirbtume be sistemos.

Jaučiamės gerokai ramiau žinodami, jog klientų registracija vyksta savarankiškai: klientai susipažįsta su sutartimi, suteikia sutikimus bei atlieka pirmuosius mokėjimus. Per sistemą taip pat sugeneruojamos ir pasirašomos NVŠ sutartys. Be to, sistema išsiunčia laiškus ir surenka mokėjimus.

Sistema naudinga abiems pusėms, kadangi ji sutaupo laiko ne tik mums, bet ir tėveliams.“ – Duo Kidz vadovė

Kaip EXOCLASS prisideda prie būrelio augimo?

Automatizuotas sąskaitų ir mokėjimų valdymas. Ši funkcija pašalina rankinį sąskaitų siuntimą ir mokėjimų sekimą, kas užtikrina pastovų pinigų srautą bei leidžia koncentruotis į organizacijos augimą.

Lankstus registracijos ir nuolaidų kodų valdymas. Sistema siūlo lanksčius mokėjimo planus ir nuolaidų kodus, leidžiančius būreliams pritraukti naujus klientus ir išlaikyti esamus, optimizuojant pajamas.

Klientų portalas. Ši funkcija centralizuoja informaciją apie studentus ir sąskaitas, didindama skaidrumą ir mažindama klientų užklausų kiekį.

Automatizuota el. pašto komunikacija. Exoclass automatiškai siunčia aktualius atnaujinimus ir priminimus, taip gerinant klientų patirtį ir mažinant komunikacijai skiriamą laiką.

Pradėkite naudotis Exoclass be jokių išlaidų

Tam, kad pajustumėte maksimalią Exoclass naudą, pirmosios įmokos jus pasieks tik po pirmojo mėnesio. Tokiu būdu galėsite augti savu tempu be pradinių išlaidų.

1 žingsnis. Rezervuokite laiką demonstraciniam skambučiui ir sužinokite, kaip sistema gali pagerinti jūsų būrelio valdymą.

2 žingsnis. Išbandykite sistemą su asmenine paskyra, pritaikyta jūsų būrelio poreikiams.

3 žingsnis. Pradėkite naudoti Exoclass ir mokėkite tik po pirmojo mėnesio.

Nebenorite švaistyti laiko rankiniam mokėjimų valdymui? Prisijunkite prie Exoclass šeimos ir atsisveikinkite su pertekliniais darbais.

Autorius

Indrė Kupčinskaitė-Mikulė
Head of Client Success
Indrė Kupčinskaitė-Mikulė
Indrė Kupčinskaitė-Mikulė
Head of Client Success